Osim samih fotografija, znanstvenici su poručili i tagove koji stoje uz
fotografije objavljene na društvenim mrežama, i tražili "sexy", "hot" i
slično. Dr. Khadis Blake kaže da su gledali gdje se to u svijetu
najčešće događa.
"Najčešći način na koji psiholozi gledaju
na žensku opsjednutost izgledom jest činjenica da se nalaze pod
patrijarhalnim pritiskom – u društvima koja vredniju njihov izgled više
od drugih kvaliteta."
Znanstvenici su zaključili da žene češće ulažu vrijeme i trud u
objavljivanje seksi selfija online na mjestima gdje je ekonomska
nejednakost u porastu, a ne u mjestima gdje muškarci imaju više moći i
rodna je nejednakost jako raširena.
Kažu da nejednakosti u plaćama povećava kompetitivnost i tjeskobu u vezi
sa statusom u društvu među ljudima u svim slojevima hijerarhije. Žene
su osjetljive u vezi s time gdje su na društvenoj ljestvici i žele biti
bolje od drugih.
Dr. Blake kaže: "Nejednakosti u plaćama
veliki su faktor u seksi selfijima, dakle oni su pokazatelj penjanja po
ekonomskoj ljestvici među ženama, a prate ga ekonomski poticaji u
lokalnom okruženju."
"Bilo dobro ili loše, u današnjem društvu, ako izgledaš seksi, to može
donijeti mnoge dobrobiti, ekonomski, društveno i osobno", dodaje.
|