Iako je Google uspio u prodaji jeftinijih
uređaja poput pametnih zvučnika i kućnih mrežnih usmjerivača, prodaja
pametnih telefona ide mu puno teže. Naime, Google je tijekom devet
mjeseci, zaključno s 30. lipnja ove godine, isporučio 2,53 milijuna
Pixel 2 i 2 XL uređaja, osvojivši tako manje od 1 posto globalnog
tržišta pametnih telefona, prema istraživačkoj tvrtki Strategy
Analytics. Usporedbe radi, u istom razdoblju godinu ranije dostavljeno
je 2,4 milijuna Pixel uređaja, priopćili su iz tvrtke.
Ograničen
odziv tržišta utjecao je na nespremnost Googlea da ide na veliku
distribuciju i marketing Pixela kao što to čini Apple, koji je
posljednje dvije linije iPhone-a predstavio u 50-ak zemalja.
Prošlogodišnji
Pixel 2 stigao je s tehničkim kvarovima koji su potaknuli pritužbe
korisnika na neželjenu buku tijekom poziva, rušenja aplikacije
fotoaparata i neočekivano nijansiranog zaslona. Google je prvotno
prodavao Pixel 2 i većeg srodnika Pixel 2XL u šest zemalja, uključujući
SAD, Australiju, Njemačku i Indiju.
Ove godine Google organizira
događaje za promociju Pixel 3 uređaja u gradovima kao što su New York,
London, Pariz, Tokio i Singapur, izjavio je glasnogovornik Kay Oberbeck.
Google Assistant, prepoznatljiv virtualni pomagač na Pixelu, prije
godinu dana bio je dostupan na šest svjetskih jezika, a sada ih podržava
16.
Značajke privatnosti i sigurnosti bi mogle biti najvažnije
točke Pixela 3, buduću da su Google i druge velike američke tehnološke
tvrtke pokušale napraviti odmak od nedavnih skandala krađe osobnih
podataka. |