Premda je do salona u Frankfurtu IAA’19, u rujnu sljedeće godine malo
više od 11 mjeseci, već sada se zna da će glavni adut biti Volkswagen
golf osme generacije. Nagledali smo se rendera, a danas je
Autozeitung.de objavio nove, vjerodostojne vizije...
Dakle, pogledajte kako će izgledati novi
Golf, koji, po uzoru na Passat, uvodi virtualni kokpit (u snažnijim
verzijama). Najvažnije, u 12 točaka
smo o novoj ediciji kultnog kompakta iz Wolfsburga već sve bitno
objavili, premda su se prve informacije o povećanju gabarita pokazale
pogrešnima.
Pored stilskih novosti, koje dobivaju
konačne obrise, važno je da će, suprotno najavama u novoj generaciji
zajedničke modularne MQB platforme, novi Golf zadržati dužinu (426 cm) i
širinu (180 cm). Pritom će koeficijent otpora zraka smanjiti na, za
hatchback C-segmenta izvrsnih 0,27.
A za naše, i ne
samo naše kupce 'vijest dana' je da najvažniji motor, turbodizelaš 1.6
TDI, suprotno najavama (zbog Dieselgatea) ostaje u ponudi. Da, ostaje! I
to kao najjači adut, u verzijama sa 70 kW (95 KS) i 85 kW (116 KS).
Već
je sada, u suradnji s Boschom, usklađen (novim filtrom krutih čestica
DPF i sustavom AdBlue za ubijanje dušikovih oksida NOx) ekološkim
normama EU6d Temp, koje stupaju na snagu 1. rujna 2019., odnosno
uvjerljivo ih nadmašuje te je pripremljen i za 'prave' norme EU6d, koje
se očekuju 2021. Treba napomenuti da je snažnija
verzija sigurna, a slabija još nije. Benzinsku će ponudu otvarati
3-cilindarski 1.0 TSI s 85 i 110 KS. O kvaliteti i svojstvima novog
Volkswagenovog aduta dovoljno 'govori' razvojni proračun od čak 1,8
milijardi eura. Dakle, Golf ostaje Golf, 'kralj kompakata', i mjera za
sve ostale...